EXPO

Το πρώτο ηλεκτρικό mini-bus της Hyundai

«County Electric» ονομάζεται το πρώτο ηλεκτρικό mini-bus της Hyundai Motor, το οποίο λανσαρίστηκε πρόσφατα στην αγορά της Ν. Κορέας. Λόγος γίνεται για ένα λεωφορείο μήκους 7.710 χλστ., το οποίο ανάλ
Δευ, 11/30/2020 - 16:18
Κοινοποίηση στα Social Media
Ηλεκτρικό Hyundai County Electric με αυτονομία στο όχημα έως και 250 χλμ.

«County Electric» ονομάζεται το πρώτο ηλεκτρικό mini-bus της Hyundai Motor, το οποίο λανσαρίστηκε πρόσφατα στην αγορά της Ν. Κορέας. Λόγος γίνεται για ένα λεωφορείο μήκους 7.710 χλστ., το οποίο ανάλογα με την εσωτερική διαμόρφωση, μπορεί να φέρει από 15 έως 33 καθίσματα.

Σημειώνεται, πως ο ηλεκτροκινητήρας αγνώστων λοιπών στοιχείων, παίρνει ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 128 kWh, οι οποίες προσδίδουν αυτονομία στο όχημα έως και 250 χλμ. Αν το λεωφορείο συνδεθεί σε έναν ταχυφορτιστή 150 kW μέσω βύσματος Combo 1 DC, η πλήρης φόρτιση των μπαταριών διαρκεί 72 λεπτά. Σε μία οικιακή πρίζα 220 V, πάλι, απαιτούνται 17 ώρες για να γεμίσουν οι μπαταρίες.

Αξίζει να αναφερθεί, πως σύμφωνα με τους ανθρώπους της Hyundai, το νέο County Electric στο εύρος ταχύτητας των 50 – 80 χλμ./ώρα, επιταχύνει 30% πιο γρήγορα σε σχέση με τα αντίστοιχης κλάσης λεωφορεία diesel. Επιπλέον, το αυξημένο βάρος του οχήματος λόγω μπαταριών, οδήγησε τους Κορεάτες στην τοποθέτηση ενός πιο αποδοτικού συστήματος πέδησης.

Μια σειρά τεχνολογιών, επιτρέπουν την ασφαλή επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών. Συγκεκριμένα, διάφοροι αισθητήρες που βρίσκονται κοντά στη μεσαία πόρτα, συμπεριλαμβανομένου ενός αισθητήρα υπερήχων, εμποδίζουν το κλείσιμο της πόρτας ενώ μπαινοβγαίνουν επιβάτες. Οι αισθητήρες ενεργοποιούν επίσης, έναν συναγερμό όταν ένα μέρος του σώματος παγιδεύεται στην πόρτα και ανοίγει αυτόματα την πόρτα για να αποφευχθεί τραυματισμός. Ο αισθητήρας υπερήχων συνδέεται επίσης με το πεντάλ του γκαζιού, για να εμποδίζεται η αναχώρηση του λεωφορείου από μια στάση, όταν ανιχνεύεται η κίνηση των επιβατών.

Το County Electric διαθέτει επίσης ένα σύστημα που παράγει έναν ήχο αντίστοιχο με αυτόν ενός συμβατικού, για να γίνεται αντιληπτό στο οδικό δίκτυο -κυρίως από τους πεζούς- και να αποτρέπονται τα σχετικά ατυχήματα. Τέλος, έχει τοποθετηθεί ένα νέο σύστημα ζωνών ασφαλείας που μειώνει την κοιλιακή πίεση κατά το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.